• 13 lutego 2008
  • 7

Część 3 – wstawianie grafiki i hiperłączy

komentarzy 7

  1. len.MJ napisał(a):

    jak zawsze wszystko prosto i zrozumiale 🙂

  2. Yuko napisał(a):

    o rany to najlepszy kurs jaki czytałam! nie dość, że wszystko zrozumiałe, nawet najbardziej skomplikowane opcje, każdy element kodu opisany, to… to jest napisane językiem zwykłych ludzi! kurde, już czuję jakbym znała cię całe życie! rany, to jest ekstra! kiedy następny odcinek? już się nie mogę doczekać!

  3. Sun napisał(a):

    Miło to słyszeć 🙂 Prawdę mówiąc zupełnie zapomniałem o tym kursie jak również tym obsługi komputera…. Na dniach do tego powrócę i zamieszczę kolejne części 🙂 Pozostaje tylko zaglądać tu czasem sprawdzając czy nie ma dalszego ciągu 😉 Przewiduje że pojawi się w przyszłym tygodniu. Jednocześnie piszcie o tym co byście chcieli znaleźć w kolejnych częściach. Nie wszystko jestem w stanie przewidzieć i taka lista życzeń byłaby bardzo pomocna w robieniu kolejnych części. Pozdrawiam.

  4. Yuko napisał(a):

    no…? gdzie ta czwarta część? czekam i czekam 🙁

  5. Adbisky napisał(a):

    No teraz to już Sun nie możesz nas tak zostawić:) Po 3 kursie czuje się jak wyrwany z dobrego snu. Widze że 6 sierpnia 2008 obiecałeś ciag dalszy za tydzien wiec może akurat mam szczęście i nie będę musiał długo czekać. ale ok ok Fachowca się nie pogania 😉

  6. Sun napisał(a):

    Nie zostawię ;] Wiem że już dużo minęło czasu itd. ale po prostu zadużo miałem zajęć. Na domiar złego straciłem kopie zapasową stronki, którą tu robimy i muszę je przywrócić tak aby kurs był spójny. Nie podam tym razem daty pojawienia się następnej części, ale postaram się jak najszybciej dać dalszy ciąg. Pozdrawiam

  7. Adbisky napisał(a):

    Aha a może miałbym jakąś ciekawą informację. Chociarz akurat w tym wszystkim się wiele nie orientuje. Ale w tamtym roku zmuszony byłem zapoznać sie z technologią VRML czyli trójwymiarowym odpowiednikiem HTML. No jakos tak mniej więcej to zrozumiałem i tak pisali o tym spece z tego języka. Czyli oprócz XTML i HTML jest chyba właśnie ten VRML. Chyba można właśnie tak to zestawić. VRML czyli język pozwalający na zapisanie grafiki w wirtualnej rzeczywistości.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge