• 23 czerwca 2006
  • 16

OGame – gry przez przeglądarke:)

komentarzy 16

  1. Sun napisał(a):

    Oj tak Uni18… I NH – New Hope :) Pamiętam ze sam założyłem ten sojusz i mieliśmy sporo ludzi… Potem oddałem zarządzanie innemu koledze no i powoli przestałem grac… A w końcu konto mi skasowano….Ech ponad 100 000 punktów poszło :/ Ale teraz trzeba od nowa:) I to prawda , gra wciąga chociaż mnie niezbyt ;) Lubie czasem wieczorkiem poklikać i tyle;)

  2. Jamal87 napisał(a):

    Witam widze ze kolega który ma strone juz kiedys grał na ogame na 18 uni i był w sojuszu NH nio to ja powiem tak to jest gra do której jak juz tam napisano nie trzeba poswiecac az tyle czasu tylko zecz w tym ze strasznie wciaga ludzie w niemcach sie lecza juz jest tak jak nie wejdziesz to cie rozrywa to jest gorsze niz narkotyk ale piekne ja gram na 18 uni top 800 graczy wiec jak ktos chce poograc to zapraszam jestem w sojuszu PIVO i goraca polecam

  3. Max napisał(a):

    Heh, ja jeśli grywam to w RTSy i RPG no i czasem w strzelanki taktyczne, wiec MUDy, oraz inne gry tekstowe, tudzież przez przeglądarkę nie bardzo mnie ciekawią.

  4. Psotnik napisał(a):

    heh ogame :) mnie namowiono na gre na 43 uni i sobie siedze w radzie sojuszu OwN :) ale ciagle tez gram na 25 uni i 500k pkt niedlugo :) , moze sie gdzies spotkamy w galaktyce :P ja siedze w drugiej :P

  5. Angel napisał(a):

    Przyznam szczerze ze podchodzilam z rezerwa do tej gry, bo troche specyficzna jest, szczegolnie to rozlozenie w czasie, ale po trochu sie przekonuje do niej. Bede pisac komentarze z przebiegu gry nabiezaco ;-)

  6. Jamal87 napisał(a):

    Nio to ja tez moze zaczne grac na tym 42 uni choc nie wiem czy bede miał tyle czasu juz i tak duzo czasu poswiecam 18 uni wiec ale spróbuje moze dam rade jak cos to napisze do waszego sojuszu

  7. Max napisał(a):

    Czas… Właśnie to jest to czego mnie najbardziej brakuje, chcoiaż może musiałbym dołożyć jeszcze jedno… wolny czas….

  8. kolezanka z ogame napisał(a):

    a ja sobie gram na 18 uni..od lipca zeszlego roku…co zaowocowalo 543.000 punktami….i przyznam szczerze ze wciaga.obecnie mam malo czasu na gre, bo mam dwie szkoly, ale zawsze znajduje czas na sprawdzenie czy flotka stoi..:P..lub czy ktos nie atakuje..juz taki nawyk…a jak gdzies wyjezdzam i wlaczam urlop, to az brakuje czegos.to taki odruch, jak u ludzi ktorzy rzucili palenie..ciagle maja odruch lapania czeges jak papierosa:P..u mnie tak jest jak wlaczam komputer..pierwsze co to sprawdzam ogame..chociaz wiem ze flota lata i nic jej nie grozi..ale to jak to sie ladnie mowi: jakos tak weszlo w krew :P ..

  9. kolezanka z ogame napisał(a):

    jamal87 a w jakim jestes sojuszu na 18 uni…:P??

  10. Sun napisał(a):

    No Angel się wciągnęła w grę i radzi sobie już naprawdę nieźle :) . Zapraszamy wszystkich na Uni 42 do naszego sojuszu:) Fajnie byłoby spotkać tam ludzi właśnie z naszej stronki:)

  11. Jamal87 napisał(a):

    ODP dla Kolezanki z ogame ja jestem s sojuszu PIVO
    a nick mam w grze Thief tak zwany złodziej pozdrawiam jak grasz to odezwij sie to pogadamy albo masz mój numer gg 656740 to napisz pogadamy

  12. Max napisał(a):

    No mnie tam nie spotkacie

  13. Jamal87 napisał(a):

    Widze ze kolezanka z Ogame sie nie odzywa tajna bron pewno chce mnie pojechac to moze napiszesz jaki masz nick w grze albo cos

  14. Loriel napisał(a):

    Ja nigdy w to nie grałam i jakoś mnie nie ciągnie. Nie mam czasu na takie rzeczy ;)

  15. kolezanka z ogame napisał(a):

    Jamal87 a gdzie tam od razu pojechac..:P. troche spraw mialam na glowie i nie bylo kiedy wejsc tu i cos naskrobac:P..zaraz sie odezwe na gg…

  16. SLAYER napisał(a):

    Jak miło mam na Uni 42 kumpla w top 100 także zgłosze się do niego żeby was pojechał :D :D:D jak mu się będzie chiało:D

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge